ML City

ML City

Not your ordinary sportsclub

Workouts

Yoga

Zweten en zen worden tegelijk? We’ve got you covered! Tijdens onze yogalessen train je body, mind én soul. Geschikt voor beginners en gevorderde yogi’s.

Yin Yoga – Flow Yoga – Hatha Yoga

Pilates

Full-body workout waar je sterker, soepeler en strakker van wordt. Pilates is all about kracht en evenwicht. Niet voor watjes, dus.

ML Sweat

Killer van een 45 min beat-based kracht- en cardiotraining verdeelt over drie sets. Je sprint op een ongemotoriseerde loopband, traint explosieve spierkracht en conditie met de jumpbox en doet een dynamische dumbbell-workout. Om je winnaarsmentaliteit maximaal aan te zwengelen werk je in teams tegen elkaar. Resultaat: 1.000 verbrande calorieën, energie voor tien, een rood hoofd en eindeloos veel endorfines. Ready?

ML Sweat – ML Sweat Booty Focus – ML Sweat Runners High

Verbrand tot wel 1.000 calorieën

Met een kwartiertje HIIT verbrand je meer dan tijdens een uur zweten op de loopband. Kassa!

Bouw spiermassa op

Van borst tot billen: je pakt alle spiergroepen aan. De ultieme booty- én bodybuilder. En dat zie je.

Word baas over je energie

Je gaat beter slapen, wordt uitgerust wakker, barst van de energie en hebt minder last van stress.

Versnel je metabolisme

Hard werken loont: 24 uur na de training verbrand je nog steeds calorieën. Whoop, whoop.

Ik weet genoeg! Boek nu je proefles (5,-) of schaf een weekpas aan voor slechts 21,-